اللهمَّ الغفرلیَ الذّنوبَ الالتی تَحبِسُ الدّعا

اللهمَّ الغفرلیَ الذّنوبَ الالتی تَحبِسُ الدّعا

زمستان سال پیش را هرگز فراموش نمی کنم ، چه برفی بود چه روز هایی

که مدرسه ها تعطیل نبود ! ولی زمستان امسال ...

نمی دانم !

شاید از کوله بار من است که برف نمی بارد !

شاید از شکسته شدن دل هایی است که شکستم برف نمی بارد !

شاید به خاطر تمامی تهمت هایی است که به دیگران زدم برف نمی بارد ...

شاید ... !

چند روز پیش از خونه بیرون رفتم دیدم آسمون برفیه ولی برف نمی باره به خودم

گفتم خدایا ! یعنی همه بنده هات اینقدر بَد شدند که حتی به خاطر یک بنده خوب

برف به ما کرامت نمی کنی ؟ 

بزرگواری را پرسیدم به نظرت چرا برف نمیاد ؟ 

حرف قشنگی زد ، گفت :

حق مظلوم پایمال می شود ...

خدایا ! دیگه کم اوردم ، با تمامی وجودم و از ته قلبم زمزمه می کنم :

اللهمَّ الغفرلیَ الذّنوبَ الالتی تَحبِسُ الدّعا 

پ . ن . پ :

به یاد آقا ابوالفضل العباس (ع) که وقتی خشکسالی شده بود و برف

نیامده بود دعا کرد و خدا دعایش را اجابت کرد !




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : سه شنبه 7 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: